WTOREK 2.06.2020

Kontynuujemy projekt 31.
Edukacja polonistyczna
Wczoraj już dopasowywaliście  "ch" i "h" do  wyrazów. Dzisiaj nadal pracujemy nad tą trudnością ortograficzną.                                        kliknij→ ZABAWA Z WYRAZAMI Z "H"
W ćwicz.cz.4 na str. 33 wykonajcie ćwicz. 1,2,3.
Zapiszcie w zeszycie temat: Pisownia wyrazów z "H"i "Ch"
Pod tematem:
DO ZAPAMIĘTANIA! pisownia wyrazów: ach,och, ech,bach,ciach, trach.
Piszemy "ch" kiedy w wyrazie wymienia się na "sz",przykłady:
dach- daszek           puch-puszek         brzuch-brzuszek
mucha-muszka       pachy-paszki         duch-duszek
fartuch-fartuszek     ucho-uszko           strych-stryszek

Czy spotkaliście się kiedyś z czymś dziwnym?
Co uważacie za dziwne?
Czy to, że ktoś ma inny kolor włosów można uważać za dziwne?
Przemyślcie te pytania. A potem przeczytajcie wiersz "Dziwadło" i ustnie odpowiedzcie na pytania zawarte pod tekstem.
Wykonajcie ćwicz.1,2,3 ćwicz.4 str. 34,35.Po ćwiczeniach obejrzyjcie  i wysłuchajcie  animacji, przekonacie się, czy coś jak jest dziwne, dziwnie wygląda nie może być piękne i dobre.
Edukacja matematyczna
Obejrzyj filmik ,który wyjaśni i przypomni ci co to są odcinki równoległe i prostopadłe.

Wykonaj ćwicz. 1,2 str.70 ćwicz. mat.przyr.
W zeszycie proszę zapisać temat: Odcinki prostopadłe i równoległe.
Pod tematem zapisz:
ZAPAMIĘTAJ, ODCINKI MAJĄ POCZĄTEK I KONIEC, NAZYWAMY JE, POSŁUGUJĄC SIĘ WIELKIMI LITERAMI.
Narysuj w zeszycie parę odcinków równoległych i parę odcinków prostopadłych, nazwij je.
Wychowanie-fizyczne
Ćwiczenia z balonami